ЩО: Істор(її) мистецтва. Експресіонізм. Дада. Сюрреалізм
ДЕ: 
Театр Лесі Українки (вул. Городоцька, 36, м. Львів), головний вхід театру, фойє театру
КОЛИ: 
6 серпня (вівторок) о 19:00


Відображення особистого світосприйняття крізь призму власного досвіду, реакція на соціально-політичні зміни, рефлексії на сьогодення та передчуття невиразної загрози майбутнього можна побачити у роботах експресіоністок, дадаїсток та сюрреалісток. В чому принципова новизна творчих пошуків і форм їх вираження? Відповіді на ці питання шукатимемо у роботах експресіоністки Кете Колльвіц, дадаїсток Софі Тойбер-Арп та Ханни Хьох, а також сюрреалістки Дори Маар.
Художники та художниці початку ХХ ст. у пошуках інспірацій звертались і до вивчення Art Brut. Так, дадаїстка Софі Тойбер-Арп згадувала, як чекала виходу книги психіатра Ханса Прінцхорна, присвяченої дослідженню творчості людей з ментальними хворобами.
У 1936 році Музей сучасного мистецтва в Нью-Йорку запросив глядачів на виставку “Fantastic Atr, Dada, Surrealism”. Експозиція мала розділи: дитяче мистецтво, народне мистецтво, мистецтво людей з ментальними хворобами. Ця виставка стала початком інтеграції мистецтва аутсайдерів в культуру.

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
ПРО КУРС

🔹 Істор(її) мистецтва – це відкритий курс, який надає загальні знання про особливості художніх стилів та напрямків європейського мистецтва від Ренесансу до сьогодні (сучасні контемпорарні практики) на прикладах робіт художниць.

🔹 Лекторка:
Олександра Кущенко – засновниця проекту ArtLvivOnline, арт-критикиня (переважно для видання “Zbruch”). За освітами журналістка та мистецтвознавиця. На сьогоднішній день є аспіранткою ЛНАМ, досліджує енвайронмент в контексті мистецького середовища Львова.

🔹 План лекцій та додаткову інформацію про курс можна почитати тут: https://femwork.org/novini-fm/zapuskayemo-istor-yiyi-mistetstva/

🔹 Відеозаписи попередніх лекцій тут: https://www.youtube.com/playlist?list=PLi9ul5w4VguuSK4RwI3TW-x-hw9E6cduv


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.